Affärssystem med smarta funktioner

Specter är ett kraftfullt affärssystem för små och medelstora företag. Passar särskilt bra för handel av varor, med effektiv hantering av försäljning, lager, inköp, logistik och resultatuppföljning.

Jag vill veta mer Prova demo

Webbaserat affärssystem för dig som jobbar med retail och e-handel

Vårt webbaserade affärssystem stödjer din verksamhet, var och hur du än säljer. Effektivisera din verksamhet och uträtta så mycket som möjligt med så få moment och resurser som möjligt.

Grunden i affärssystemet är våra basfunktioner Order/Faktura och Lagerhantering. Du kan när du vill beställa fler funktioner som exempelvis Inköp, Butikskassa och Bokföring samt kopplingar till andra system som t.ex. webbshop, Klarna, Svea och nShift Delivery.

Du betalar för de funktioner och antal användare ni behöver. Det är enkelt att utöka eller minska ner vid behov. Läs mer nedan om de valbara funktioner vi erbjuder.


Försäljning & CRM


Order / Faktura

Läs mer

Butikskassa (Specter POS)

Läs mer

CRM / Offert

Läs mer

Webshop-koppling

Läs mer

Multishop

Läs mer

Svea Instore

Läs mer

Lager & Inköp


Lagerhantering

Läs mer

Inköp

Läs mer

Varianthantering

Läs mer

nShift-koppling

Läs mer

Multilager

Läs mer

Direktinköp / Dropship

Läs mer

3PL-koppling

Läs mer

Ekonomi


Bokföring

Läs mer

Leverantörsfaktura / Utgifter

Läs mer

E-faktura Kunder

Läs mer

Internationell Momshantering

Läs mer

Klarna-koppling

Läs mer

Svea-koppling

Läs mer

Fortnox-koppling

Läs mer

Fördelar med att använda vårt affärssystem

Molnbaserat och mobilt affärssystem

Specter Business Management är en molnbaserad SaaS-lösning (Software as a Service), vilket innebär att affärssystemet körs online via Internet. Fungerar på PC, Mac, surfplattor och smartphones. Ingen installation behövs.

Fokusera på dina affärer

Vi vill göra det så smidigt som möjligt för dig att driva ditt företag. I hyrtjänsten ingår serverdrift, nya versioner, support och backup. Säkerheten är mycket hög, dina data är i tryggt förvar. Vi sköter det tekniska, du sköter dina affärer!

Hjälper ditt företag att växa

Det är enkelt att utöka affärssystemet vid behov, både vad gäller t.ex. antal användare, funktioner, lager och fysiska butiker. Med Specter får även småföretagare råd att använda ett avancerat affärssystem och bedriva verksamhet på olika orter.

Färdiga kopplingar

Webbaserade lösningar gör det möjligt att i realtid knyta samman olika system för nyskapande och kostnadseffektiva integrationer . Vi samarbetar med marknadsledande partners som t.ex. Klarna och nShift Delivery och populära e-handelsplattformar.

För dig som jobbar med e-handel

Genom att koppla din webshop till Specter blir din hantering av ordrar mycket effektivare. Våra automatiserade flöden gör att du sparar massor av tid på att kunna sköta all hantering av dina ordrar i ett och samma system.

För dig som jobbar med omnihandel

Har du en fysisk butik, en webshop och ibland kanske även säljer på mässor? Inga problem. Vårt affärssystem är anpassat för er verksamhet så att ni enkelt kan sälja i alla kanaler och få uppdaterade lagersaldon i realtid, oavsett säljkanal.

Kontakta oss för ett trevligt samtal

Vill du veta mer om hur Specter kan hjälpa just ditt företag?
Fyll i formuläret nedan, så kontaktar vi dig snarast för ett första samtal. Självklart kan du också ringa direkt på 0304-649400. Vi ser fram emot din kontakt.

    När du – som representant för ett företag eller motsvarande – anger dina uppgifter ovan kommer Specter även att använda dessa uppgifter för att skicka ut information och nyheter som vi tror kan vara av intresse för dig. Du kan när som helst avregistrera dig från våra utskick. Dina personuppgifter kommer att behandlas i enlighet med vår integritetspolicy.