SVEA-KOPPLING
Tidsbesparande hantering av plock & pack, returer och administration för e-handlare som använder Svea’s betallösning. Spara värdefull tid från att din kund lagt beställningen tills köpet är bokfört.
Svea erbjuder en komplett checkout lösning innehållande alla betalsätt dina kunder efterfrågar, för både privatpersoner och företag. Specters affärssystem kan enkelt kopplas ihop med både Svea och din webbshop.
Genom att affärssystemet är integrerat med Svea kan du ge bättre service och få nöjdare kunder. Minska risken för fel, spara tid och få bättre överblick då alla viktiga flöden för att hantera beställningar, leveranser, betalningar och returer sköts direkt i affärssystemet.
Alla bokföringshändelser kring dina kunders beställningar och Svea’s utbetalningar till dig bokförs dessutom automatiskt. Helt enkelt friktionsfritt så att du slipper krånglig administration och kan fokusera på köpupplevelsen för dina kunder.
Med Svea Instore kan du även erbjuda dina kunder samma smarta betalalternativ som på nätet. Oavsett om du möter dina kunder via telefon, på en mässa, ett homeparty eller i en lagershop så kan de betala sitt köp på ett smidigt och flexibelt sätt.
Vill du veta mer om hur Specter kan hjälpa just ditt företag?
Fyll i formuläret nedan, så kontaktar vi dig snarast för ett första samtal. Självklart kan du också ringa direkt på 0304-649400. Vi ser fram emot din kontakt.