Vårt PLUS-paket är ett prisexempel för dig som förutom fysisk butik har en eller flera webshopar eller säljer via marknadsplatser. För pris på detta paket kontakta en säljare för att få en offert som är anpassad för din verksamhet.
Jämför våra paket: | POS START | OMNI STANDARD | OMNI PLUS
ORDER/FAKTURA | Detta är grundfunktionen i vårt webbaserade affärssystem. Innehåller kundregister, artikelregister, orderhantering, fakturering, kundreskontra, rapporter och bokföringsunderlag m.m.
LAGER | Specter Lagerhantering hjälper dig som säljer fysiska artiklar att sköta ditt lager och få kontroll på lagersaldon. Du kan enkelt hantera hundratals leveranser per dag. Returer, byten, restorder och delleveranser hanteras lika enkelt. Arbeta smart och effektivt med inventering och lagervärdering.
INKÖP | Ta kontroll över dina inköp och sänk din lagerhållningskostnad, med rätt varulager vid rätt tidpunkt. Med Inköpsfunktionen effektiviseras inköpsprocessen; från inköpsförslag per artikel och leverantör, utskick av inköpsorders, och inleverans med justering av lagersaldo i affärssystemet, butikskassor och kopplad webbshop.
WEBSHOP-KOPPLING | Det är enkelt att koppla ihop en webshop med Specters affärssystem och kassasystem. Färdiga integrationer finns för marknadens populäraste leverantörer av e-handelsplattformar. Med din webshop kopplad till Specter kan du få en effektivare hantering av leveranser, lager, inköp och bokföring m.m. Alltid rätt lagersaldon, i alla dina säljkanaler.
SPECTER POS | Kassasystem för en eller flera fysiska butiker, i ett gemensamt webbaserat system. Enkelt att koppla med din e-handel, alltid uppdaterat lagersaldo i dina butiker och webshop. Korttidshyra för popup-butiker. Specter Butikskassa är givetvis godkänd av Skatteverket. Du behöver ingen kontrollenhet eller ”svart låda” fysiskt i din butik, utan det löser vi åt dig.
KORTTERMINAL | Med en kassakopplad kortterminal blir köpen snabbare och enklare för kunden och butikspersonalen. Beloppet skickas från butikskassan till kortterminalen, det blir bara ett kvitto att ge till kunden. Kontakta oss för priser och beställning. PC med Windows behövs för kassakopplad kortterminal.
MULTILAGER | Specter Multilager låter dig hantera flera olika lager i ett gemensamt webbaserat affärssystem som hela din organisation enkelt kan arbeta i. Funktionen är väldigt användbar om du har flera lager eller fysiska butiker på olika orter.
Dessa integrationer ingår även i paket PLUS, men vi har många fler partners inom e-handel, betallösningar och logistik, du hittar dom på vår integrationssida.
Med Klarna integrerat i affärssystemet kan du ge bättre service till dina kunder. Alla viktiga flöden för att hantera beställningar, leveranser och returer kan skötas direkt i Specter. Du slipper dubbelarbete i flera system, får bättre kontroll och kan hjälpa kunderna snabbare.
Alla bokföringshändelser kring dina kunders beställningar och Klarnas utbetalningar till dig bokförs dessutom helt automatiskt. Helt enkelt supersmidigt för dig som e-handlare!
Genom att affärssystemet är integrerat med Svea kan du ge bättre service och få nöjdare kunder. Minska risken för fel, spara tid och få bättre överblick då alla viktiga flöden för att hantera beställningar, leveranser, betalningar och returer sköts direkt i affärssystemet.
Alla bokföringshändelser kring dina kunders beställningar och Svea’s utbetalningar till dig bokförs dessutom automatiskt. Helt enkelt friktionsfritt så att du slipper krånglig administration och kan fokusera på köpupplevelsen för dina kunder.
Vår koppling till nShift Delivery (fd Unifaun Online) låter dig automatisera din frakthantering. När en order är klar att levereras i Specter skrivs fraktetiketter ut, och orderinformationen förs över till fraktsystemet.
Du sparar tid, genom enklare hantering av varje försändelse. Risken för fel minskar när du slipper registrera fraktuppgifter manuellt och underhålla kundregister i flera system. Dina kunder får snabb och korrekt information om deras köp och leverans.
Vill du veta mer om hur Specter kan hjälpa just ditt företag?
Fyll i formuläret nedan, så kontaktar vi dig snarast för ett första samtal. Självklart kan du också ringa direkt på 0304-649400. Vi ser fram emot din kontakt.