INKÖP
Med Specters affärssystem kan du få kontroll över dina inköp och sänka din lagerhållningskostnad, med rätt varulager vid rätt tidpunkt.
Jag vill veta mer Prova demoVår inköpsfunktion knyter ihop logistikflödet för dig som säljer fysiska produkter. Oavsett hur du säljer, i fysisk butik, i webshop, via säljare och återförsäljare, hjälper Specter Inköp dig att hålla reda på dina beställningar till dina leverantörer. Du sparar tid, får bättre överblick och minskar risken för fel.
Inköpsfunktionen kan ge dig förslag på vilka artiklar du bör köpa in utifrån lagernivåer och inköpsmängd som kan ställas per artikel. Inköpsförslag i systemet kan redigeras om du vill, och sedan skickar du det direkt från affärssystemet till din leverantör.
Skriv enkelt ut artikeletiketter i samband med inleveransen, du får direkt ut rätt mängd etiketter per artikel. Etiketterna kan innehålla streckkod, pris, artikelnummer, lagerplats m.m.
Om du har kopplat en webshop till Specter uppdateras lagersaldot givetvis även där. Med Multilager-funktionen kan inköp och inleveranser även skötas för olika lager eller fysiska butiker.
Vill du veta mer om hur Specter kan hjälpa just ditt företag?
Fyll i formuläret nedan, så kontaktar vi dig snarast för ett första samtal. Självklart kan du också ringa direkt på 0304-649400. Vi ser fram emot din kontakt.