Lagersaldo i realtid ger dig nöjdare kunder

Detta ingår i paket POS START

Vårt minsta paket START är ett prisexempel för dig som söker ett komplett kassasystem med integrerad kortterminal. Månadskostnaden för POS START (1 st. användare) är 1135 SEK, extra användare +340 SEK. Transaktions- samt startavgifter kan tillkomma.

Jämför våra paket: | POS START | OMNI STANDARD | OMNI PLUS

Enkelt att skapa ordrar och fakturor

ORDER/FAKTURA | Detta är grundfunktionen i vårt webbaserade affärssystem. Innehåller kundregister, artikelregister, orderhantering, fakturering, kundreskontra, rapporter och bokföringsunderlag m.m.

  • Artikelregister med stöd för priser i olika valutor, prislistor, stafflade priser m.m.
  • Kundregister som ger dig full koll på vad dina kunder handlat.
  • Momsrapporter och färdigkonterade bokföringsunderlag.

Läs mer om Order/Faktura

Full koll på lagret, i alla kanaler

LAGER | Specter Lagerhantering hjälper dig som säljer fysiska artiklar att sköta ditt lager och få kontroll på lagersaldon. Du kan enkelt hantera hundratals leveranser per dag. Returer, byten, restorder och delleveranser hanteras lika enkelt. Arbeta smart och effektivt med inventering och lagervärdering.

  • Automatisk beräkning av orderstatus, vilka ordrar kan levereras baserat på lagersaldon.
  • Restorderhantering och enkelt att hantera delleveranser.
  • Leveransbekräftelse till kund via mail direkt från systemet med paketnummer och följesedel.

Läs mer om funktionen Lager

Butikskassa för omnihandel

SPECTER POS | Kassasystem för en eller flera fysiska butiker, i ett gemensamt webbaserat system. Enkelt att koppla med din e-handel, alltid uppdaterat lagersaldo i dina butiker och webshop. Korttidshyra för popup-butiker. Specter Butikskassa är givetvis godkänd av Skatteverket. Du behöver ingen kontrollenhet eller ”svart låda” fysiskt i din butik, utan det löser vi åt dig.

  • Hämta order och ta betalt i kassan.
  • Se aktuellt lagersaldo per butik.
  • Artikelregister är gemensamt för alla kassor och butiker, kan administreras på distans

Läs mer om funktionen Specter POS Butikskassa

Kortterminal för smidiga betalningar

KORTTERMINAL | Med en kassakopplad kortterminal blir köpen snabbare och enklare för kunden och butikspersonalen. Beloppet skickas från butikskassan till kortterminalen, det blir bara ett kvitto att ge till kunden. Kontakta oss för priser och beställning. PC med Windows behövs för kassakopplad kortterminal.

Smarta inköp ger mer lönsamhet

INKÖP | Ta kontroll över dina inköp och sänk din lagerhållningskostnad, med rätt varulager vid rätt tidpunkt. Med Inköpsfunktionen effektiviseras inköpsprocessen; från inköpsförslag per artikel och leverantör, utskick av inköpsorders, och inleverans med justering av lagersaldo i affärssystemet, butikskassor och kopplad webbshop.

  • Automatiskt inköpsförslag per leverantör som enkelt blir en inköpsorder, färdig att skickas (kan även justeras).
  • Delleveranser kan göras, se enkelt vad som är restnoterat.
  • Säsongsinköp, analysera behov utifrån olika perioders försäljning och beställ direkt

Läs mer om funktionen Inköp

Kontakta oss för ett trevligt samtal

Vill du veta mer om hur Specter kan hjälpa just ditt företag?
Fyll i formuläret nedan, så kontaktar vi dig snarast för ett första samtal. Självklart kan du också ringa direkt på 0304-649400. Vi ser fram emot din kontakt.

    När du – som representant för ett företag eller motsvarande – anger dina uppgifter ovan kommer Specter även att använda dessa uppgifter för att skicka ut information och nyheter som vi tror kan vara av intresse för dig. Du kan när som helst avregistrera dig från våra utskick. Dina personuppgifter kommer att behandlas i enlighet med vår integritetspolicy.